Subject: Naissaare matkapäev 19.04.2025 - infokiri Päästeamet
From: <[email-masked]>
To: PÄA Põhja <[email-masked]>
Date: Tue, 1 Apr 2025 10:09:33 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere.

Soovime Teid informeerida 19.04.2025 toimuvast matkaüritusest, mis leiab
aset Naissaarel. Üritus toimub Spordipealinn Tallinn teemakuu „Matkamine
ja kepikõnd“ raames koostöös Tallinna linnaga.

Korraldaja pakub osalejatele võimaluse hajutatult liikuda 12 km põhjarajal
ning 12 km lõunarajal, mis on loodusesse eraldi tähistatud lisaks
olemasolevatele liikumisradadele. Täpsed rajaplaanid on nähtavad:

Lõunarada:  <https://www.plotaroute.com/route/1375751>
https://www.plotaroute.com/route/1375751

Põhjarada:  <https://www.plotaroute.com/route/2906460>
https://www.plotaroute.com/route/2906460

Ürituse täpsem juhend on leitav:

https://sport.tallinn.ee/et/sundmus/spordipealinna-matkad-naissaarel

Prognoositav osalejate arv on kuni 1000 osalejat, kes jagunevad 2 raja
vahel ning kes saabuvad erinevatel aegadel saarele laevadega. Stardialas
(Naissaare sadamas) kasutatakse helitehnikat osalejate teadvustamiseks
ning taustamuusika mängimiseks. Pürotehnikat ei kasutata ning kusagil tuld
ei tehta.

Liikumiseks kasutame me ainult metsa- ja pinnase ning kruusateid, mis
sobivad nii matkamiseks kui ka kepikõnni nautimiseks. Ilma radadeta metsa
alla liikumist planeeritud ei ole. Teeninduspunktid on mehitatud ning
varustatud prügikastidega. Kõigil osalejatel palutakse rajale kaasa võtta
isiklik joogitops, et vähendada prügi tekkimist rajal. Kaubandustegevust
ürituse jooksul ei toimu.

Ürituse korraldaja rekvisiidid

MTÜ Elamusmaratonid

Hurda 13, Tartu

Reg.nr: 80379485

Tel: +372 5277540

E-mail: [email-masked]

Lugupidamisega

Kunnar Karu

Telefon: +372 5277540

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

MTÜ Elamusmaratonid

www.elamusmaratonid.ee <http://www.elamusmaratonid.ee/>